Lezajlott  a Birtoklás-trilógia könyvbemutatója! Pirulás, megbotránkoztatás, és nevetés jellemezte.
2017. június 11. írta: Mira Sabo

Lezajlott a Birtoklás-trilógia könyvbemutatója! Pirulás, megbotránkoztatás, és nevetés jellemezte.

Lezajalott a Birtoklás-trilógia második részének a könyvbemutatója, amely az Amíg kijutunk a fényre címet

kapta. 

http://www.frisss.hu/hirek/fekete-linda-szineszno-a-szombathelyi-kozonseg-szeme-lattara-dobta-le-a-textilt

res_1497072076956.jpgHatalmas várakozás előzte meg a könyvet ami látható a  trilógia rajongótáborán. A rajongók tűkön ültek, hogy végre a kezükben tarthassák. Őszintén remélem, hogy nem okoztam vele csalódást.

Most mindenki sajnálhatja, hogy nem volt ott a könyvbemutatón, mert kitetteünk magunkét, igazán színes estét szerveztünk nektek, és figyelmeztettünk is benneteket előre, hogy készül valami. Szerettük volna megmutatni, hogy ezt így is lehet csinálni, ízlésesen és közben nyújtva, valami többet. 

 

Büszke voltam rátok, hogy senki nem állt fel és hagyta el a termet, az első "meglepő" szó hallatán. Pirultatok és nevettetek, nagyjából ez volt a sorrend. Fantasztikus élmény volt, még nekem is, pedig én tudtam mire számíthatok. Fogalmam sincs hová fogjuk ezt fokozni a következőn, de meg fogjuk próbálni. Mit szólnátok egy erotikus Mira Sabo színdarabhoz? Khm.. Még az is lehet.

 

 

Fekete Linda nagyon tud és azt hiszem ezzel mindent el is mondtam. Bizar dolog hallani, más szájából, saját erotikus irományaimat és az ahogy Linda ezt végigvitte. Nem volt sok, nem volt kevés, erotikus volt és szenvedélyes, olykor még vulgáris is, de a hozzá fűzöt magyarázatokkal, azt gondolom, az is belefért. Köszönöm neki, mert színésznőként tudtam hogy megoldja és bele viszi majd önmagát. Megtette. mira_sabo_konyvbemutato_20170609_szombathely_bm9393_2246_35426_n.JPGKomoylan elgondolkoztam, hogy írnék neki egy színdarabot, hiszen ma már azért sok színdarabban hemzseg az erotika, van ahol pucéran is megmutatják magukat a színpadon, szóval azt hiszem akár még ez is beleférne. Kedves Linda, köszönöm az estét! Amikor felálltál és ledobtad a köntöst, majd anyaszült meztelenül kisétáltál rájöttem, hogy én az író vagyok, te a színésznő. 

Mira Sabo

https://www.youtube.com/watch?v=xeBm2K_4d_s

A bejegyzés trackback címe:

https://mirasabo.blog.hu/api/trackback/id/tr1412584855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása