Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy korszak vége
2017. szeptember 21. írta: Mira Sabo

Egy korszak vége

 

amikorelszabadulnak.jpg"Sok mindenre megtanított ez a periódus, főleg, hogy az írás, felelősség."

 

Jön, mint a szél, egy kora őszi napon, hogy összeborzolja a hajad. Táncoltatja a kabátod szélét, olykor bosszant, máskor meg mosolyra sarkall. Igen, vége van. Tettem egy pontot a Birtoklás-trilógiára. A harmadik rész Amikor elszabadulnak az indulatok címmel kerül a boltokba karácsony előtt. Bevallom felzaklatott, ugyanakkor meg is érkezett a szívembe. Megszerettem a szereplőket, így nagyon nehéz elengednem a kezüket. Félek, ha megteszem, akkor újra összekuszálódnak a dolgok az életükben. Akadálymentesen folyt végig a történet az oldalakon, és a félelmem, ha elengedem, talán megint elszabadulna a pokol, ott motoszkál. Ez érthető? Dehogy, hiszen csak a lelkem viharairól beszélek, ami kihozta belőlem ezt a történetet. Tulajdonképpen hálásnak kell lennem érte, hogy ezt én írhattam meg, mert határozottan megváltoztatott. Letisztultak a fejemben a gondolatok és a terápiás írás fogalma beteljesedett. Óriási szenvedéllyel, indulattal klimpíroztam tele az oldalakat, ami még engem is meglepett. Úgy szeretnék a következő könyveimben is ennyire jelen lenni, ahogy így tettem. Meglátjuk… Mindenesetre mindenképpen egy korszak végének tekintem és a változás jó. Végeláthatatlan gondolatom van ezzel a korszakkal kapcsolatban. Azzal is meg lehetne tölteni egy könyvet, a hogyan készült fül, alatt. Voltak nehézségek a korral járó sajátosságokkal. Míg az első az Amíg kinyílik a szemünk 2005-ben született (igen, 12 éve) úgy a harmadik rész, 2017 nyarán. Óriási korszakról beszélünk a szereplők és az én életemben is. Az évek a tapasztalat, megváltoztatja az embert. Mindenestül, mégis jó volt, az összes hibás döntésemmel együtt. Boldog vagyok, hogy megírtam, megírhattam a Birtoklás-trilógiát és eljuttathattam hozzátok ezt a képtelen történetet és ez magával hozta az olvasóimat, akikkel napi kapcsolatban vagyok és ez fantasztikus. Sok mindenre megtanított ez az periódus, főleg, hogy az írás, felelősség. Igyekszem még ennél is felkészültebb lenni, ki akarom érdemelni a figyelmeteket a továbbiakban is. Ó és már meg is van a következő téma, de erről még korai lenne beszélni.

Itt az ideje tehát, hogy szorítsatok. A technikai dolgok, a szerkesztés, a tördelés, még hátra van, ami már a kiadóm feladata. Karácsonykor pedig már a boltokban lesz a teljes sorozat. Rögtön adtam is tippet az ajándékvásárláshoz. :)

 

… most pedig leléptem egy meleg helyre…

Mira Sabo

A bejegyzés trackback címe:

https://mirasabo.blog.hu/api/trackback/id/tr9612882898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása