Az írás maga
2017. január 16. írta: Mira Sabo

Az írás maga

large_21_lo.jpg
A regény írás nem egy egyszerű folyamat, sem a gondolat megszületése, sem pedig a maga a mű megalkotása nem az és akkor még itt van az az állandó dilemma, hogy vajon megüti-e mértéket, vagy sem. Na de mi a mérce? Kinek is kell megfelelni ha valamit lefirkálunk? Persze vannak ezzel kapcsolatban alap elvárások, normák amiket el kell fogadnunk nekünk íróknak de én már rég belefáradtam abba, hogy mindenkinek megfeleljen az amit leírok, sőt tulajdonképpen sokkal izgalmasabb ha kiakasztja az embereket. Nagyszerű amikor kapok egy levelet amiben eláruljátok nekem mekkora érzelmi hullámvasúton jártatok, amikor olvastátok valamelyik regényemet. Nem vagyok könnyű eset, -ezt a barátaim és a családom is szívesen igazolnák, - alapvetően is megosztó személyiség vagyok és bevallom nagyon élvezem, hogy nem simulok bele valamiféle sablonba, amit az emberek többsége képvisel. Nem fogadok el szabályokat, nem állok sorba, nem megyek a kijelölt útvonalon ha az nem logikus vagy nem felel meg az én értékrendemnek. Értékrend? Hát az van. Sőt tulajdonképpen kő kemény elvekhez kötöm magam. Nem térek el attól a felvetéstől, hogy egy életem van és az az enyém és hogy minek szentelem az a döntés is az enyém és hogy mennyi energiát fektetek az adott cél elérésébe annak a meghatározása is kizárólag az én privilégiumom. Ez van. Nos akkor ha ebből indulok ki rögtön már az írás folyamata is egy izgalmas önmegvalósítás részévé válik, nem pedig iparos jelleget kap. Nem érdekel hogy mennyire tetszik, vagy nem amit írok de ha történetesen mégis tetszik, akkor viszont alázatosan meghajolok előttetek és megköszönöm a támogatásotokat. És hogy mi az arány? Szerencsére mindennek ellenére rengeteg pozitív visszajelzést kapok. Ne aggódjatok a sok buktató ellenére sem fogom abbahagyni és sokan csak a szájukat fogják tátani a Birtoklás-trilógia második része olvasása közben (is). Mira Sabo   

A bejegyzés trackback címe:

https://mirasabo.blog.hu/api/trackback/id/tr3712129547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása