Amikor elszabadulnak az indulatok
2017. október 06. írta: Mira Sabo

Amikor elszabadulnak az indulatok

bannerek_harmas_boritos.jpg  Hamarosan a kezetekben tarthatjátok a Birtoklás-trilógia harmadik részét, Amikor elszabadulnak az indulatok címmel kerül a boltokba, karácsony előtt.

Már a szerkesztő dolgozik rajta, aki kigyomlálja a szóismétléseimet és a számtalan, hogy, és, volt szavakat amik nem hangoznak jól egy regényben. Tudjátok mekkora tartalmakat írok, nem ritkán 700 ezer karakterből áll egy kötet, amiben bizony vannak hibák. Elkerülhetetlen és épp ezért nézi át minimum 2 szerkesztő és előolvasó is. Ez szükséges és mégis azt mondják, hogy nem létezik hibátlan könyv. Kb. 10-20 elírás még belefér, mondják a szakemberek. (Nálam nem, de sajnos erre nincs ráhatásom) Azt kérem ti is engedjétek el, ha belebotlotok olvasás közben, néhány elütésbe. Próbáljatok a tartalomra koncentrálni, amin annyit de annyit dolgoztam. Nagy munka volt, rá ment az az év kétharmada és tudjátok nagyon büszke vagyok arra, hogy végül pontot tudtam tenni a történetre és ennyi fordulatot és izgalmas epizódot tudtam még belevinni. Vannak olyan fejezetek amikbe szerelmes lettem. Abban bízok ti is imádni fogjátok. A legnagyobb inspirációt azonban ti adtátok nekem, hogy ennyire vártátok és akartátok a folytatást. Már attól sem zárkóznék el, ha további kötetek is születnének ezekkel a karakterekkel. Ha van egy olyan egyéniség a történetemben, aki megfelelően ki van dolgozva és most az mindegy, hogy szimpatikus vagy nem, azt nem könnyű elengedni, hiszen a szívemhez nőnek. Amikor azon gondolkozom mit tenne, mondana egy-egy helyzetben az közelebb hozza őket. Olyan mintha léteznének, mintha mindjárt belépnének az ajtón és vannak, akik léteznek is. Amikor velem szemben ül valamelyikük egy kávéházban és éppen róla szóló jelenetet írok, elgondolkodom mennyire írtam le az ő karakterét hitelesen. Vajon ugyan azt váltja ki az olvasóból, ami a valóságban is elém tárul? Talán… Igyekeztem megtartani a hitelességet, és itt most nem üres szó az sem, hogy nyitott könyv az életük előttetek, mert az. Kifejezetten elvarázsolt ez a történet engem is, minden kínjával és szépségével együtt. Valóban elszabadulnak benne az indulatok ahogy a szenvedély és a némi őrület is. Egy ideje már nem mérlegelem, mit gondolnak az emberek arról, hogy erotikus regényeket írok és ezt arccal is bevállalom, hiszen ez vagyok én és büszkén vállalom, hogy annyi elgondolkodtató, izgalmas percet okoztam annak a több ezer embernek, akik olvassák a könyveimet. Lenyűgöz az érzés, hogy érzelmeket válthattam ki belőletek, mert ez az író dolga, még akkor is ha esetleg negatív érzelemről van szó. Kitüntetett feladat feltárni egy ember életét a nyilvánosság előtt és felelősség is, én pedig éppen ezt teszem. Feltárok, és kisatírozom a körvonalakat. Szeretem csinálni így abbahagyni sem tervezem még akkor sem, ha sokan talán nem nézik jó szemmel a munkámat. Nem vagyok sekélyes cseppet sem, sőt igazi mélyérzésű embernek tartom magam és próbálom belevinni mindezt az írásaimba is, hogy megérezzetek valamit belőlem is. Már nincsenek tabuk. Sokan bélyegzik meg az erotikus regényeket azzal, hogy nincs mondanivalójuk. Ugyan… Ilyesmit csak az mondhat, aki nem olvasott soha hasonlót. Kérem, hogy cáfoljátok meg, mert rengeteg olyan közölnivaló akad a hátsó tudatomban, ami nagyon is mély és elgondolkodtató és mindig beleültetem a regényeimben. Úgy vélem a Birtoklás-trilógia épp ebbe a kategóriába tartozik. Ha pedig akad néhány oldalnyi erotika is a hatszáz oldal között, hát istenem. Szeretek erotikus jeleneteket is írni. Amikor ha papírra vetek egy-egy sikamlósabb részt az én kezem is lúdbőrös lesz tőle, nem csak a tiétek. Ilyenkor elképzelem ti olvasók mit éreztek és boldog vagyok a gondolattól, hogy kitágul a pupilla és a szőrpihék felállnak a ti karotokon is. Ennek így kell lennie. Ezért csinálom.   

A bejegyzés trackback címe:

https://mirasabo.blog.hu/api/trackback/id/tr1012933347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása